Rezerwacja
Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to, bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.
1. Pensjonat prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych.
2. Klienci pensjonatu korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników obiektu.
3.Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów pensjonatu zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
4. Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierane są w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 11.00 Prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.
5. Klienci pensjonatu zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u naszego pracownika. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 O ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. Z 2001 nr 87 poz.960).
6. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości naszego pensjonatu. Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
7. W ośrodku obowiązuje doba hotelowa od godz. 14.00 w dniu przyjazdu do godz. 11.00 w dniu wyjazdu.
8. Najmując pokój gość określa czas swego pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę. Przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10: 00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Pensjonat nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc.
9. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony, jedynie. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
10. Klienci apartamentów przebywający z dziećmi ponoszą pełną opiekę i odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone prze dzieci na terenie obiektu.
11. Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w pokoju noclegowym mienie klienta.
12. W pensjonacie obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00 – 6.00. Każdy z Państwa otrzymuje wraz z kluczem do pokoju również klucz do drzwi wejściowych, prosimy o zamykanie ich za sobą podczas trwania ciszy nocnej.
13. Klient może organizować uroczystości okazjonalne na terenie obiektu tylko po uprzednim uzyskaniu zgody właścicieli pensjonatu i w granicach czasowych określonych tą zgodą.
14. Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu kluczy) pensjonatu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
15. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, niestanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
16. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i pokoju. Nie gwarantujemy zapewnienia zakwaterowania osobom nieposiadającym rezerwacji. W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zaliczki w wysokości do 40% ogólnej kwoty zamówienia.
17. Zaliczka zwracana jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu
18. Zaliczka przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej, jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu meldunku nie dokonujemy zwrotów.
19. Przy organizacji większych imprez, jak np. pobyt grup szkolnych, zakładowych, kursokonferencji, wymagane jest uprzednie zawarcie umowy określającej szczegóły zamówionej usługi.
20. W obiekcie zabronione jest:
- zakłócanie spokoju, Np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody właścicieli
- zapraszanie i przyjmowanie gości (osób niebędących klientami pensjonatu) w pokojach bez zgody właścicieli
- zachowanie gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości, kierownictwo oraz pracownicy mogą odmówić, bowiem dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite
- palenie tytoniu na terenie obiektu;
21. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
- będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
22. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia pensjonatu bez zwrotów kosztów.
23. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie zniszczone.
24. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących, co, do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas nie zależnych Np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
25.Regulamin pensjonatu i usług gastronomicznych podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej www.apartamentypanorama.jimdo.com, W drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach meldunkowych na tablicy informacyjnej oraz w pokojach gościnnych.
26. Klauzula informacyjna, zgodna z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (U2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) wg załącznika.
Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli i pracowników ośrodka i obowiązuje od dnia 1. stycznia 2019r.
Klauzula informacyjna, zgodna z Rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady (U2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO)
Kto jest administratorem danych osobowych gości Apartamentów Panorama?
Administratorem danych osobowych gości Apartamentów Panorama jest:
PHU WACŁAW OLEŚ
Beskidzka 132
34-322 Rychwałd
Tel. Kont. +48 504 240 609
Jakie są cele przetwarzania danych osobowych gości hotelowych?
Celem, dla których przetwarzane są dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług krótkotrwałego zakwaterowania. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych jest:
1. dochodzenie ewentualnych roszczeń w związku z poniesioną szkodą wyrządzoną przez gościa lub obrona przed roszczeniami gościa
2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych.
W przypadku, gdy gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, dane osobowe przetwarzane są w tym celu, tj. w celu kierowania do gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach. Ponadto przetwarzane są dane osobowe gości, gromadzone przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie obiektu.
Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych gościa jest umowa o świadczenie usług krótkotrwałego zakwaterowania. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda gościa. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych
Komu mogą zostać przekazane dane osobowe?
Dane osobowe przekazywane są następującym kategoriom podmiotów:
1. firmom świadczącym usługi wsparcia IT Apartamentom
2. organom i służbom państwowym takim jak policja, ABW czy organy podatkowe uprawnionym na podstawie właściwych przepisów do uzyskiwania danych osobowych, pod warunkiem posiadania odpowiednich podstaw prawnych do żądania danych osobowych.
Jak długo dane osobowe będą przetwarzane?
1.Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych PHU WACŁAW OLEŚ lub gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później.
2.Dane osobowe pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe.
3.Dane osobowe pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 10 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.
Jakie są prawa gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
Każdy gość ma prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie obiektu lub kontakt na adres: apartamentypanorama@gmail.com, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
Czy istnieje możliwość wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
Tak, każdy gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa.
Czy PHU WACŁAW OLEŚ będzie przekazywał dane osobowe poza obszar EOG?
Nie, nie zamierza przekazywać danych osobowych poza obszar EOG.
Czy podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub ustawowym?
Podanie danych osobowych jest wymogiem zawarcia umowy o usługi. Brak podania danych osobowych uniemożliwi zawarcie umowy o usługi krótkotrwałego zakwaterowania.
Czy podejmowane są zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych, w tym profilowanie?
Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
Zapisz się do newslettera i otrzymuj informacje o nowościach i ofertach specjalnych hotelu
ŻYWIECCZYZNA - BESKID MAŁY
ul. Beskidzka 132a,
34-322 Rychwałd